Nays T!ng
"Gerçeğ!n Kenarından Hayatın Düzen!ne..."

Restoration Hardware


Sağ tarafta kategoriler arasında tasarım da yer alıyor olmasına rağmen uzun bir zamandır ilk başlardaki sıklıkta paylaşımlar yapamıyorum bu konuda. Paylaşmıyorum dediysem arada bir merak edip araştırmıyorum da demedim. İlginç birşeyler bulmak istiyorsanız ilginç şekillerde aramanızı öneririm size. Ben hep öyle yaparım. Google tabiki en önemli aracımız bu aramada. Ama kalkıp google'a "tasarım" veya "design" gibi klasik arama sözcükleri yazasanız muhtemelen daha önce gördüğünüz veya birilerinin bulup ortaya çıkardığı şeyleri bulabilirsiniz. Ama bu kelimelerin eş anlamlılarını farklı dillerdeki karşılıklarını kullanırsanız , kullandığınız kelimenin farklılığı dereceisinde farklı sonuçlara ulaşırsınız. Mesela "tasarım" diyeceğinize italyanca "progettazione" , Hırvatça "dizajn" , Portekizce "projeto" , Baskça "diseinua", Felemenkçe "ontwerp" deyin ve arayın. Bu başlangıçla daldan dala atlayın ve "evreka" diyene kadar gezinin. İşte böyle yaptım yine geçen gün. Baskça'dan yola çıktım ve nasıl geldiğimi bilmiyorum bu mobilya mağazasını buldum. O aralar paylaşmaya vakit bulamamıştım ama Kediler ve Kitaplar blogundan veya Pek Güzel Şeyler blogundan tanıyor olabileceğiniz Çavlan'a söyledim burayı. Biraz morali bozuldu tabi :) Benim hiç böyle çalışmam olamayacak Fatih dedi durdu. Kendini zor toparladı. Burada bahsetti kendi blogunda. Ama ben de paylaşmak istedim. Aslında söylenecek çok şey var ama benim şimdi çıkmam lazım. Verdiğim linkten iyice inceleyin. Depresyona girmenize gerek yok. Eğer yeterince uslu durursanız cennette bunları görebilirsiniz.













Daha fazlasını isteyin.
10 Yorum:

Fatih inanamıyorum harika, sıradışı tasarımlar gerçekten. Dur yapma ama :) belki burada da görebiliriz, illa cennetemi gitmemiz lazım :)

Bak haritalar dekorasyonu nasıl degiştiriyolar, nasıl farklı bir hava katıyorlar..


Bunlar harika tasarımlar gerçekten. Bi de google da arama tiyosunu öğrendiğimde iyi oldu. Diyorum ya hep seviyorum bu bloğa gelmeyi :))Bu arada tasarımlara moralim bozulmuyor o kadar ya biraz zorlarsam yapabilirim ki benzerlerini ! :)) Böyle de bi özgüven işte ;))Sağol Fatihcik :)


Aslı : Evet belki milli piyangodan parayı bulursakk.. :9 tabi önce oynamak lazım. Haritalar zaten önemli. o değil de yavaş yavaş başlansa buna öyle çok da zor değil hani :) En azından çalışma odam böyle olabilir.Evet.

Tazekahve : Harikalar gerçekten Bilge. İnternet, bilgisayar, programlar hakkında arada bazı bilgiler versem iyi olabilir aslında. Mesleğe uygun hem. :)


Yoo hayır ağlamıyorum, sadece gözüme bişey kaçtı :( ama ama ama neden böyle neden bu kadar güzelleer :(


Oh my got!!Hemşerim ne yaptın sen böyle.İnan her resimde belli bir süre kilitlendim.Dehşet birşey bu site.Cennetten önce rüyanızda görün falan demeliydin belkide:)
Google valla hep ingilizce aratma yapıyordum ama diğer dillerlede fena fikir değil.Eee hemşerim değilmisin nerden geliyor didikleme merakı memleketimin havası suyu yani:)


beklemeye değer Luna. ağlamaya değer. Ve şu da dinlemeye değer.


Kafe de Mola; ahşap ne estetik ve sağlıklı öyle değil mi? Bu tasarımlar gerçekten harika. Hani yeterli parası olsa da çok az kişi bunları görmeden bunlara yakın dekorasyon yapabilir. Zevk ışte hemşerim :)


harika şeyler bunlar yaaa bende istiyorum ama:(


peki al hepsi senin olsun :)


Hiç sorma hemşerim hem sağlıklı hem şık hem can alıcı hem ulaşılmaz hemde pahalı:)İşte bazen bakarak özlem gidermek bize mahsus sanırım:)


.........♫ Ne Dinliyorum ♫.........


Angus & Julia Stone - Paper Aeroplane
Ne Dinledim ?              Ŧคtเђ

Son Güncelleme

  • Le Renard Et L'enfant - Yıllar önce izlemiş olduğum ve belirli aralıklarla defaaten izleyip nasip olursa bir kaç kez daha izlemeyi düşündüğüm benim için özel bir film...
    9 ay önce

------------Süper Lig--------------



Ne Okuyorum ?

Nice Things

Haftanın Blogu                     Haftanın Yazısı

Haftanın Videosu              Haftanın Fotoğrafı

Herkesin Bir Popisi Vardır

Related Posts with Thumbnails

Sohbet Koyu.. Sen de Katıl !

................Çay da var hem. Çay içen mi?...........


................Çay Erdal Bakkal'da içilir ................

Son Yorumlar