Nays T!ng
"Gerçeğ!n Kenarından Hayatın Düzen!ne..."

Zaman Tüneli


"Annesi tarafından kazağı çıkarılırken kulakları ağrımış ve tırnakları hep haddinden kısa kesilmiş tüm çocukların da yeni yıllarını kutlamayı unutmayalım"

Pazar, Ocak 02, 2011

Her zaman kabustan uyanılmaz.Bazen kabusa uyanırsın.

Pazartesi, Ocak 03, 2011

Ve yalancı kime denir bilir misin ? Dün aşık olduğunu söylediği birini bugün daha fazla sevebilene.
Cuma, Ocak 07, 2011

Uykusu gelmeden yatağa gönderilmiş ve uyumaya zorlanmış bir çocuk gibiyim her güneş battığında.

Pazartesi, Ocak 17, 2011

'Yalın'ız. Yalnızca 'yalnız' değil.

Salı, Ocak 25, 2011

Hayat her ne kadar berbat olsa da şöyle bir gerçek var ki kaldırımdaki tüm çizgilere basarak yürümek, hiçbirine basmadan yürümekten daha kolay.evet.

Pazar, Ocak 30, 2011

Sevdiğimi bil diye konuşmuştum.Sevmeyi bildiğin için susuyorum.

Pazar, Şubat 06, 2011

Bazen bazı şeylerin değerini kaybedince anlarsın bazen de değerini anlayınca kaybedersin.

Cumartesi, Şubat 12, 2011

Hızla geçip giden bir arabanın arkasından sürüklenen boş teneke kola kutusu gibi mi görünüyorum hızla giderken arkana baktığında.

Pazartesi, Şubat 21, 2011

Titrek sessizliğin çınlatır kulaklarımı.Bilmem iyi mi susarsın kötü mü susarsın hakkımda?

Cuma, Şubat 25, 2011

Birisine bir şeyi kırk kez anlattığın halde anlamıyorsa o kişi ya aptaldır yada aşık

Perşembe, Mart 17, 2011

Sussam dinler misin beni ?

Perşembe, Nisan 07, 2011

Bazen bu dünyanın cehenneme gitmeden önce çıkan bir tür "kelime doğrulama" olduğunu düşünüyorum. Resimdeki ifadeleri kutucuğa doğru yazanlar direk cehenneme !

Cuma, Mayıs 20, 2011
13 Yorum:

1. cümledeki çocuk benim ve hemen üstüme alındım. Bi de banyoda annem hep sıcak su dökerdi hamamdan çıkmış teyzeler gibi olurdum. :)


3.ve 6. cümleler favorilerim oluverdi bile... :)


"her zaman kabustan uyanılmaz bazen kabusa uyanırsın" tam da bunu hissediyorum...


irma dün gece uzuuuun bi cevap yazmıştım ama avea o sırada çekmediği ve cepten tekrar yazmak çok meşakkatli olduğu için bugün bir postla cevap vermek istiyorum sana.

Hayırlı olsun o vakit Bilgecik.

Uyu. Pilli.


irma o yazı iki gün sonraya kaldı :)


Öncelikle sitenize bayıldım ve yazı hem güldürüp hem düşündürdü,kısacası bayıldım :)


hoş geldin Rana. Teşekkür ederim. Ben de severim Nasreddin Hoca'yı :)


tamam o zamansa yazın bekleniyor;)


sizin yazılarınızı okuyunca kendi yazılarımı beğenmiyorum ben :( daha yeni başladım zaten biliyorsunuz ama yine de sizin yazılarınız çok iyi sanırım biraz kıskandım sizi :)


çok teşekkür ediyorum ama kendine haksızlık etme. Ben okuyorum seni ve kendini gayet ıyi ıfade ediyorsun. Yeni başlamışsın zaten. Devam et zamanla göreceksin kendindeki gelişmeyi. Farklı düşüneceksin. Düzene girecek hayatın. Takipteyim hep :)


teşekkür ederim çok sağolun :) yazmaya devam o halde :)


çok güzeldi yeni farkettim blogunuzu ne kdr hoşmuş, ellerinize sağlık. Hep yazın lütfen.
Feraşe.


.........♫ Ne Dinliyorum ♫.........


Angus & Julia Stone - Paper Aeroplane
Ne Dinledim ?              Ŧคtเђ

Son Güncelleme

  • Le Renard Et L'enfant - Yıllar önce izlemiş olduğum ve belirli aralıklarla defaaten izleyip nasip olursa bir kaç kez daha izlemeyi düşündüğüm benim için özel bir film...
    9 ay önce

------------Süper Lig--------------



Ne Okuyorum ?

Nice Things

Haftanın Blogu                     Haftanın Yazısı

Haftanın Videosu              Haftanın Fotoğrafı

Herkesin Bir Popisi Vardır

Related Posts with Thumbnails

Sohbet Koyu.. Sen de Katıl !

................Çay da var hem. Çay içen mi?...........


................Çay Erdal Bakkal'da içilir ................

Son Yorumlar