Nays T!ng
"Gerçeğ!n Kenarından Hayatın Düzen!ne..."

Blogger İçin Öneri

Etiketler: , ,


Bir ara bloggerdan beklentilerimizi sıralamamızı isteyen bir mim okumuş hatta mimlenmiştim. Blogger'ın geliştirilmesi sürecinde bu mimler ne kadar dikkate alınacak bilmiyorum ama araştırılsa faydalı fikirlerin hayata geçirilebileceğini düşünüyorum. Mesela bence artık bloggerlar ellerindeki ses kayıtlarını da yükleyebilmeli. Ordan burdan müzikler için player aramalar linklerin peşine düşmeler bitsin artık. Elbette bunun bir de telif hakları meselesi olacaktır ama koskoca google bunu da halletsin artık. Youtube'a benzer şekilde ama sadece müziklerin olduğu bir site eğer arkasında google varsa alır başını yürür kısa zamanda. Sonra bloggerların aynı kullanıcı isimlerini kullanması bence büyük problem. Birilerinin senin isminle ve insanlar onu sen sanırken senin ismine yakışmayacak bir şekilde bloglarda cirit atılabiliyor olması hiç hoş değil. Bir diğer önerim de tıpkı twitter'daki mention olayı gibi bir sitem geliştirilmesi bloglarda. Mesela @kısacafd , @öykü, @İpekböceği, @nini, @irma, @pillipetro, @Çavlan, @Cat , @Maya , @Kafedemola, @yeşilelma, @tazekahve , @hatsumomo, @ecehan, @essra , @Aslı , @içimdengeldiğigibi , @syhn , @doctorblueballon , @Çit , @JoeyPotter , @ayşa , @Luna, @fortuna , @incebellibardak şeklinde isimlerini yazı içinde kullandığımız blogger arkadaşlarımıza sistem anında "x adlı blogger y başlıklı yazısında sizden bahsetti" şeklinde mail gitse süper olurdu.
18 Yorum:

çok hoşsun :)) sen yapınca hoş olmuş neden olmasın


mention olayını ben de düşünmüştüm. biri bizden bahsettiğinde haberimiz olmalı kesinlikle :) katılıyorum.


eveeet bencede geliştirilsin benm hala bloggerda çözemediklerim var mesela :) mail kısmını bende düşünmüştüm keşke mail gitse demiştim...


Mention olayı mantıklı aslında. Back linkler spam olabiliyor çoğu zaman. İşe yaramıyor.


Çok iyi olur keşke olsa Fatih. Ben hala bir sürü şeyi çözemedim.


Aaa bu öneriler farklıymış gerçekten bunları nereye iletmek gerekiyorsa maille de göndermekte faydası olabilir çok güzel fikirler var bayıldım:) özellikle link verme işi candan bezdirici :D


Gunaydın kesnlıkle dogru tespıtler


keske bunlar soyledıgın sekılde yapılsa
emınım cok daha saglıklı bı zemın olacak


nohut oda : olsa güzel olurdu değil mi ? :)

Nerwen : bu iletişimi arttırır. Hatta yorumlarda da bu mention olayını kullanırlarsa süper olur.


yeşil elma : Bu şekilde isteklerin yer aldığı daha fazla yazı yazılmalı aslında. Dediğim gibi güzel sonuçlar çıkabilir ortaya. Geliştirilmesi adında.

Joey Potter : Mention olayı kesinlikle gerekli Joey. Umarım yaparlar.


Aslı : Aslında bir yazıda pratik bilgilerden bahsetsem fena olmaz. Uzun zamandır blogla uğraşıyorum tecrübem var sonuçta :)

iρεκβöcεĝι~ : Evet farklı . Sen de mi brütüs demiştin. Galiba bloggerlara öneriler yaptığımı sandın. Yok bu kez direk geliştircilere öneriler bunlar. Yapılsa iyi olur.Mail gönderecek yerler vardır elbette. :)


öykü : Geliştiricilerin bloggerlardan öneriler alması gerekiyor. Çünkü son zamanlarda kullanışlı olmayan ürünler ve özellikler ortaya çıkardılar.


Fikirlerin uygulansa bence de daha kullaışlı olur.


Kimbilir bunları belki de sen icraata geçirirsin günün birinde ;))


yok ya o kadar bekletmeyelim ınsanları :)


Ben de ilk blog açtığım zamanlarda bu mention olayı var sanıyodum (facebook kültüründen olsa gerek), olmadığını farkedince hayal kırıklığı olmuştu, umarım yaparlar :)


Twitter' mecbur kaldım açtım gibi birşey oldu yoksa hiç sevmedi Fd.:))


! incebellibardak : Sen blogunu twitter dan sonra açanlardansın o zman :)

İÇİMDEN GELDİGİ GİBİ~~~ : Twitter bi yerden sonra gerekli. Sevmek ayrı bişey :)


.........♫ Ne Dinliyorum ♫.........


Angus & Julia Stone - Paper Aeroplane
Ne Dinledim ?              Ŧคtเђ

Son Güncelleme

  • Le Renard Et L'enfant - Yıllar önce izlemiş olduğum ve belirli aralıklarla defaaten izleyip nasip olursa bir kaç kez daha izlemeyi düşündüğüm benim için özel bir film...
    11 ay önce

------------Süper Lig--------------



Ne Okuyorum ?

Nice Things

Haftanın Blogu                     Haftanın Yazısı

Haftanın Videosu              Haftanın Fotoğrafı

Herkesin Bir Popisi Vardır

Related Posts with Thumbnails

Sohbet Koyu.. Sen de Katıl !

................Çay da var hem. Çay içen mi?...........


................Çay Erdal Bakkal'da içilir ................

Son Yorumlar