Nays T!ng
"Gerçeğ!n Kenarından Hayatın Düzen!ne..."

Söz Uçar Tweet Kalır


Evlendirme programlarında birbirlerinden elektrik alarak başlayan aşklara (!) platonik denilemeyeceğine göre elektronik aşk denir heralde.

Hiç hapşurmayayım demiyorum ki.. Hobi olarak yine hapşurayım ama dakikada 9 kez hapşurmak fazla.

Hay bin Avea ! Bizim televizyon antensizken bile daha iyi çekiyor. Çaycıyla temizlikçiyle iş yürümez zaten.

Saat 23'14 . Katil cesetin başındaki ilk saatini doldururken son jolibonu da ağzına attı.

Depremde çiçeklerini tutan bir teyzem var benim.

Bi dakka ba dakka ! Sen müziksiz mi okuyorsun bu yazıyı? Şimdi in aşşağı orda video olacak. Kap gel. Hadi !

Sınavlarda hep unuturum dediklerimi yaptım. Unutmam dediklerime takıldım. Hayatta da hep unutmam dediklerimize takılıp kalmıyor muyuz zaten?

Reebok reklamındakinin fatih tekkeye ne kadar benzediğini söyledim babama. Anlayıp bakana kadar Snickers Reklamı başlamıştı."Bu Muazzez Abacı" dedi. Fatih tekke mi sandığımı düşündü acaba?

Ne zaman biyere uzanıpta rahat etmiş olsam ayaklarımın Kıbleye doğru olduğunu farkedip toparlanıyorum.Ah şu murphy yasaları.

Twitterda aşka inanmayan kadınlar erkekleri suçluyor erkekler kadınları.Herkes dertli ve herkes haklı. Sanırsın suçlu silah tüccarları.

Telefonlarda ' twittera random özlü söz gönderme' tuşu olsa kesin ilk onun üstündeki yazı silinirmiş.

Yumurtanın yarısını ipana ile diğer yarısını diğerleri ile fırçaladıkları bi reklam vardı eskiden. Onu özledim ben. Sebepsizce.

Annemin çiçek sevdası yüzünden kendimi survivor adasında hissediyorum.Zaten bahar geldi pencereye kuşlar konuyor, içerde kediler felan...

Tatlı dilli nineleri,henüz iki dişi çıkmış bebekleri,gamzeli çocukları,büyüğüne saygılı gençleri,merhametli büyükleri #severim

Portakal kabuklarını bıçakla doğramayı ve haftanın bir günü arkadaşlarla Pes turnuvası yapmayı #severim

Gofretin ortasındaki kremayı, pastanın üstündeki krem şantiyi, ekmeğin köşesini, kayısının yeşilini, eriğin ekşisini #severim

Twitter 'ın kurucusu Biz Stone, twitter adının Fazıl Say ile çok sık anılıyor olmasından rahatsız olmuyor mu acaba? Biz' i bilmem ama biz rahatsızız.

#isterdimki beni en çok sustuğumda duyasın.

#isterdimki bir hücre olaydım kafanın içindeki.. Sana anlattığım gibi hücrelerine de anlataydım nasıl sevdiğimi.

#isterdimki kendini en çok seveni sevsin elmalar..

Kırık linklerle dolu bugün bedenim. Görüntülenemeyen sayfalar var yüreğimde.

Kadınları gruplara böldüler.Şu diziyi izleyenler bu diziyi izleyenler diye.Eskiden bi Ferhunde Hanımlar vardıizledikleri .Bi de Rosalinda

Gönül gurbet ele varma/ Ya gelinir ya gelinmez/ Her güzele mail verme/ Ya sevilir ya sevilmez..

Bütün git yarım gel.

Avea, yeterince kullanıcıya ulaştıysan eğer hizmet vermeye başlayabilir misin artık ? Bi yerinden başlamak gerek sonuçta. Çekmiyonuz olum !

Buzdolabındaki buz kalıpları aslında otobüstür mesela

'Adamın biri...' diye başlayan masal hikaye veya fıkralar gelecekte çok fantastik karşılanabilir. 'Adam diyo abi. Hayal gücüne bak'

Uykudaki birine tarağın yerini sormak zorunda kalmışsanız 'Tarak nerde?' sorusuna vereceği en mantıklı cevap 'tarak bi yerde değil' olur

Bloglarda kelime doğrulama kullanmak mekruh. Çünkü ne diyor Peygamber Efendimiz "Kolaylaştırınız! Zorlaştırmayınız!"

Çocuklarımızın ve gençlerimizin cepten de güvenli bir şekilde internete girmeleri için Opera Mini yerine Opera Tunik. (indir)

Hayatta herşeyin mümkün olduğunu tükenmez kalem silgisi ile tanıştığımda anlamıştım ilk kez.

Sakar Şakir filminde Hacı'nın yokluğunda dükkanı yağma eden halk ile selpağın yokluğunda burna hücum eden sümük arasındaki benzerliği bulun

Sen bu tweetleri okuduğunda ben çoktan derse girmiş olacam...

Ayrıca izlemeyin beni boşuna. Buraya da yazıyorum daha ne ?

Sizden iyi olmasın Kaki King'i severim.


Dediğimi yaptıysanız müzik ile yazı aynı anda bitmiş olmalı. Dürümün son lokması ile ayranın son yudumunu denk getirmek gibi değil mi? Kabul edin sevdiniz.
2 Yorum:

Tadindan yenmez.

Okudum bitti simdi ben derse giriyorum.


:) iyi dersler . Teşekkürler..


.........♫ Ne Dinliyorum ♫.........


Angus & Julia Stone - Paper Aeroplane
Ne Dinledim ?              Ŧคtเђ

Son Güncelleme

  • Le Renard Et L'enfant - Yıllar önce izlemiş olduğum ve belirli aralıklarla defaaten izleyip nasip olursa bir kaç kez daha izlemeyi düşündüğüm benim için özel bir film...
    11 ay önce

------------Süper Lig--------------



Ne Okuyorum ?

Nice Things

Haftanın Blogu                     Haftanın Yazısı

Haftanın Videosu              Haftanın Fotoğrafı

Herkesin Bir Popisi Vardır

Related Posts with Thumbnails

Sohbet Koyu.. Sen de Katıl !

................Çay da var hem. Çay içen mi?...........


................Çay Erdal Bakkal'da içilir ................

Son Yorumlar