Nays T!ng
"Gerçeğ!n Kenarından Hayatın Düzen!ne..."

Kendimi Kendimden Çıkarsam

Etiketler: , ,


Şu yaş problemlerini hazırlayanların yaşlarını alıp 1 bölü 2 ile çarpıp ellerine vereceksin bakalım kaçı gebermiş olacak. Psikopat mısınız olum? Hayır sizi bu hale biz mi getirdik ki intikamınızı bizden alıyorsunuz? Anlamadım ki yani ne bu hırs, bu kin neden abi? Yaşlı başlı insanlarsınız muhakkak ama gel gör ki asıl problem akıl yaşlarınız ve sağlığınız bence. Bi kere yaşı bu kadar problem etmeniz ayıp.

Matamatiği severim. O yüzden içten bir dil kullanırım ismini bile telaffuz ederken. Öyle yapmacık felan değil. MATAMATİK. Güzel derstir Allah var. Defteri de güzeldir mesela. Türkçe defteri gibi değildir. Sonuna kadar yazarsın yeni başlığı yeni sayfaya atabilmek gayesiyle. Bizdendir bi kere o. Tüm defterler içinde en fırlaması en haylazıdır Matamatik defteri. Sos oynarsın, amiral battı oynarsın.. En çok gemiyi ondan yaparsın, en çok uçağı ondan.. Sonra hümanist bir defterdir . "Hangi ders olursa olsun yaz" der adeta. İster Türkçe ol ister tarih ; ister fizik ol ister felsefe.. Yine yaz.. Diğerleri öyle midir oysa. Türkçe defteri öyle midir? Öyle midir İsmail, öyle midir Burak, öyle midir Atalay?



Madem seviyorsun ve matematik ile problemin yok o halde neden bu isyanın diyeceksiniz. İsyanım var arkadaş. Matematik işleriyle kin işlerini birbirinden ayırmanın vakti geldi bence. Matematik adı altında bizimle dalga geçmeye ve düşene bir tekme de ben vurayım demeye bir son verilmeli artık. Yaşı problem edip karşımıza çıkardınız sesimizi çıkarmadık ama problemde kullanılan isimlerin tersten kafiyeli olması ne demek oluyor ? Yaşları toplamı 130 olan Berk, Berkay, Berke bilmem kaç yıl önce aynı yetiştirme yurduna yerleştirilmişler de Berk sezaryenle iki ay erken doğsa, Berkay grev hakkı olmadığından iş yavaşlatan doktorlar yüzünden 2 ay geç doğsa yok işte Berke de sokakta doğurulup terkedilmiş olsa... Tamam ben abarttım ama sadece kekini kabarttım. Benim isyanım isimlere... Berk, Berkay, Berke.. Bu ne lan? Abi bi karıştır kafandaki isimleri, önce bi random komutu ver o güzel beynine... Sırf ben Aytaç'a A, Berke'ye B, Can'a C diyerek çözüm yolunu bildiğim soruyu çözemeyeyim diye yaptığınız şebekliğe şöyle uzaktan bir bakar mısınız? Onu da geçtim Berk, Berkay, Berke isimli üç vatandaşın yaşları toplamı asla 130 etmez.

Sonuç olarak. Bizim matematiği sevdiğimiz kadar sevmiyorsunuz bizi. Net.




11 Yorum:

Şu aralar o problemlerle boğuşan biri olarak severek okudum. Yaş problemleri, havuz problemleri... Oturdukları yerden dalga geçiyorlar bizimle resmen :D


Bir de bu Berk, Berkay ve Berke arasıra birlikte -kız gibi- alışveriş yapıyorlar. Git ne alacaksan tek başına al, giy. Bunlar birlikte gidince ikisi gömlek alıyor, ikisi pantolon. Yeşil pantolon alan aynı zamanda kareli gömlek de alıyor. Kırmızı tişört alan, beyaz pantolon da alıyor (zevksiz yani bir de). Kimin ne aldığının hesabını da biz tutuyoruz.


7000 km öteden güldürdün ya beni, helal olsun :))))


Erdi Karadeniz : Bu böyle gitmez ama :)


Must. : Aynen bi de o var. Hayır adam gibi doğru dürüst şeyler alsalar hesaplarsın. En azından dokunmaz bu. Neyse zenginin malı züğürdün çenesini işte.. :)


Barika : 7000 KM öteden oknunuyor olmak ne güzel. Ve taaa Bangladeş ten bilmem kaç byte kelime ne kadar da mutlu etti beni :) mesela şu yorumun oranın byte ı değil mi? Bu ne kadar ilginç :)


Ya sen benim nerede olduğumu hatırlıyor musun, aferin :) kuzenim hala Bangkok diyor da... :) Annemin de dediği gibi "insanoğlu kuş misali" bak ta nereden yetiştim :)


Barika; Eğer gerçekten bir kuş değilsen hala orada olman gerekiyo :) En güzeli gezmek. Ben mesela.. Bir eve vereceğim parayla dünya turu yaparım daha iyi. Benim ülkem dünyamdır :)


He ya şimdilik burdayız daha. Gezmek konusunda sana sonuna kadar katılıyor ve aynen de uyguluyorum :)


Barika; Hayalim :) Ve de eklemek isterim ki.. Küçük yerler küçük şehirler küçük ülkeler hep daha fazla şaşırtır insanı.. Çünkü büyük yerler büyük şehirler büyük ülkeler zaten şaşırtır ve şaşırtmalıdır :)


FD yazacağım bir gün. Bakalım ne gün...


.........♫ Ne Dinliyorum ♫.........


Angus & Julia Stone - Paper Aeroplane
Ne Dinledim ?              Ŧคtเђ

Son Güncelleme

  • Le Renard Et L'enfant - Yıllar önce izlemiş olduğum ve belirli aralıklarla defaaten izleyip nasip olursa bir kaç kez daha izlemeyi düşündüğüm benim için özel bir film...
    11 ay önce

------------Süper Lig--------------



Ne Okuyorum ?

Nice Things

Haftanın Blogu                     Haftanın Yazısı

Haftanın Videosu              Haftanın Fotoğrafı

Herkesin Bir Popisi Vardır

Related Posts with Thumbnails

Sohbet Koyu.. Sen de Katıl !

................Çay da var hem. Çay içen mi?...........


................Çay Erdal Bakkal'da içilir ................

Son Yorumlar