Nays T!ng
"Gerçeğ!n Kenarından Hayatın Düzen!ne..."

O değil de..

Etiketler: ,





İnsan yaptığı yanlışı bilmediğinde tüm doğrularından şüphe ediyor. Hele de çok sevdiğiniz insanların yanlış yaptığına veya haksız olduğuna, bütün hatanın ve suçun kendinizde olduğuna inanmak pahasına inanmak istemeyen bir arkadaşlık anlayışınız varsa işiniz gerçekten çok zor. Böyle bir yapınız varsa hatanızın yüzünüze söylenmesini istediğinizi en başından söyleyin sevdiklerinize. Sevmediğiniz insanlardan ise onlara karşı hata yapamayacak kadar uzak durun.

Acaba her yerde mi gitti elektrik diye pencereye çıkıp birbirlerne ilk bakışta olmasa da biraz şeedince görüp aşık olan gençlerin hikayesini anlatmak değil niyetim ama yıl 2012 hala zırt pırt elektrikler (birçok elektrik) kesiliyor. Sular da öyle. Bunu yapanlara söylüyorum ; Siz milletin bilmediğini mi sanıyorsunuz mum satsınlar diye bakkallarla su satsınlar diye marketlerle anlaştığınızı. Yemezler tabi.. Halk uyanık.

Kendini ifade edecek kadar yabancı dil bilip, ifade edemeyeceği kadar seven canlıya İnsan denir. Yok abi anlatmayın bana aşkı.. Değil o. Kovadaki balık gibi anlatmadıkça kulak asmam aşkı anlatana. Önce oltaya takılmış, sonra denizden ayrılmış, şimdi de nefessiz kalmış olacak..

Ateşböcekleri gibi başımızda kıçımızda lambayla dünyaya gelmediğimiz için şükretmeliyiz bence.Bu halde bile sivrisineklerin elinde kaldım. Ayrıca küresel ısınmaya neden olanlardan bi kaçını sallandıracaksın Taksim de.. Bak gör o zaman.. Ne lan bu sıcaklar hıee ?

Bazılarının dünyaya insan olarak gelmesine son anda karar verilmiş gibi. Kim olduklarını söylememe gerek yok "Onlar kendini bilmiyor"

15 yıl önce büyüdüğünde ne olacağı sorulduğunda "Astronot" cevabı veren çocuklar bugün hayatlarına "ot" olarak devam ediyor

Sen önce bir meçhul ol , elbet bir gemi de senin için kalkar bir limandan..

Bazen kalbimi çıkarıp karşıma koymak sonra " Ne var lan ne var? Olmuyo işte. Olmadı ne yapayım? Ne yoktan anlamazsın!"demek istiyorum

Keşke çocukluğumuzda oynadığımız mahalle maçlarında olduğu gibi topu 3 kez sektirdiğimizde uzaklaşsa bazı insanlar hayatlarımızdan.

Kırmızı ışıklı ayakkabılar giyip modası geçmiş şarkılar söylemek istemiştim seninle. Sadece bu.

Niye kimse "Her ayrılık bir kürtajdır" demiyor.

Sokakta durdurulup 14'lük tabanca fiyatı sorulan bir insanım an itibariyle. Gece deneme çözüyorum diye mi tüm bunlar?

Sezeryan yasağına gelen sert tepkiler üzerine yeni açıklama; biz aslında normal doğumu yasaklamayı düşünüyoruz. Dil sürçmesi. Özür.Kib.Bye


Karanlığı kim bulmuş acaba?






Broadcast 2000 "get up and go" Full from Jordan Clarke on Vimeo.


5 Yorum:

"Keşke çocukluğumuzda oynadığımız mahalle maçlarında olduğu gibi topu 3 kez sektirdiğimizde uzaklaşsa bazı insanlar hayatlarımızdan."

ışıklı ayakkabı ve diğerleri...

sen insana dokunmayı çok iyi biliyorsun...


Bana sevdiğim insanlara dokunma hakkı vermediler ben de dokunabildiğim ınsanları sevdim. Sana da dokunmuş olmalı ki...


Bazende bende o dediğini yapmak istiyorum Fatih. Kalbimi elime alıp Sus demek istiyorum, sus artık..

Yoruma verdiğin cevap içime dokundu biliyomusun?


Bizi kalbimiz böyle yaptı.. Kalbimizi de biz.


kalbini azarlarken benim kalbede bir iki söz ediver .


.........♫ Ne Dinliyorum ♫.........


Angus & Julia Stone - Paper Aeroplane
Ne Dinledim ?              Ŧคtเђ

Son Güncelleme

  • Le Renard Et L'enfant - Yıllar önce izlemiş olduğum ve belirli aralıklarla defaaten izleyip nasip olursa bir kaç kez daha izlemeyi düşündüğüm benim için özel bir film...
    7 ay önce

------------Süper Lig--------------



Ne Okuyorum ?

Nice Things

Haftanın Blogu                     Haftanın Yazısı

Haftanın Videosu              Haftanın Fotoğrafı

Herkesin Bir Popisi Vardır

Related Posts with Thumbnails

Sohbet Koyu.. Sen de Katıl !

................Çay da var hem. Çay içen mi?...........


................Çay Erdal Bakkal'da içilir ................

Son Yorumlar