Nays T!ng
"Gerçeğ!n Kenarından Hayatın Düzen!ne..."

Anlatamadığında Anlarım ki...

Etiketler: ,


Bu çektiklerim, küçükken örümcek ağına attığım karıncaların ahı hep. Biliyorum. Kesin ondan. Suda boğulurlarken kurtardıklarım ve ağır yükleriyle birlikte yuvalarına kadar taşıdıklarımın duaları da fayda etmemiş anlaşılan. Ne yapalım. Başa gelen çekilecek.

Her insanın kalbi kendi yumruğu kadarmış... Desene toplasam tüm sevdiklerimi bir avuca sığarmış... Ne garip değil mi ? Bir dünya düşmanın acıtmıyor seni bir avuç sevdiğin kadar. Hani sığ düşünceli insanların yanlış anlayıp taşladığı Hallac-ı Mansur demiş ya “Taş atanlar avam takımı, bilmiyorlar, halden anlamazlar. Onların taşı bizi incitmez ama halden anlayan bir dostun attığı gül bile bizi incitti, canımızı acıttı.” diye. Aynen öyle, düşmanın attığı taş değil dostun attığı gül incitirmiş.

Birini, tüm birbirini seven insanlardan daha farklı sevdiğini söylüyorsan daha önce hiç kullanılmamış kelimeler kazandırmış olmalısın dünyaya. Eğer böyle değilse yani sevgini tüm insanların bildiği kelimelerle ifade edebiliyorsan hala, buna rağmen "Ben herkesten farklı sevdim" diyebiliyorsan bu durum bir dağcının yüksek bir dağa tırmanırken başka insanlara ait eşyalar ve ayak izlerine rastladığı bir noktada durup "Bu dağın en yüksek noktasına ben çıktım" demesine benzer. Hayır sen çıkmadın. Sen başka insanların çıkabildiği kadar yükseğe çıktın, hatta belki de onlar kadar bile çıkamadın. Hayır sevmedin. Aşkı anlatırken kimse anlamamalıydı seni, herkesten başka sevdiğini söylüyorsan.

5 Yorum:

güzel yazıyorsun .

başarılı :)


Hiçbir güzel yazı, onu anlayarak okuyan bir arkadaşın yaptığı yorumdan daha güzel değil.

Teşekkürler :)


Eğer bı de tüm kelimelerini bir adam için cümleler icinde kullandıysan; aha da benim gibi dimdizlak kalırsın ortada.


Barika : Evet. Sanki bir daha söyleyemeyeceğim türden şeyleri cesaretle söylediğim kişi uyumuş da duyamamış gibi beni.


İnsanın yaptıkları kadar yıktıklarından da bahsedebilmesi çok hoş...


.........♫ Ne Dinliyorum ♫.........


Angus & Julia Stone - Paper Aeroplane
Ne Dinledim ?              Ŧคtเђ

Son Güncelleme

  • Le Renard Et L'enfant - Yıllar önce izlemiş olduğum ve belirli aralıklarla defaaten izleyip nasip olursa bir kaç kez daha izlemeyi düşündüğüm benim için özel bir film...
    1 yıl önce

------------Süper Lig--------------



Ne Okuyorum ?

Nice Things

Haftanın Blogu                     Haftanın Yazısı

Haftanın Videosu              Haftanın Fotoğrafı

Herkesin Bir Popisi Vardır

Related Posts with Thumbnails

Sohbet Koyu.. Sen de Katıl !

................Çay da var hem. Çay içen mi?...........


................Çay Erdal Bakkal'da içilir ................

Son Yorumlar