Nays T!ng
"Gerçeğ!n Kenarından Hayatın Düzen!ne..."

Şimdi Reklamlar


Yine birşeyler yazmak için karşısına oturduğum bilgisayarın ekranında uzun süredir boş boş baktığım blogger kumanda paneli var. Eskiden, yani küçükken, telleri kopan ampullerin duyunu (düyun-u umumiye) çıkarıp içine su doldurur güneşe çıkıp (güneşin üstüne) mercek gibi kullanıp sararmış kuru otları yakardık. Hani gözlerim mercek olsa cosss diye tutuşurdu kumanda panelim. Allah korusun sonra nasıl yazarım.



Tam yine hiçbirşey yazmadan kalkıp gidecektim ki aklıma geldi. Geçmişte ben Gülhan'ın Galaksi Rehberi başlıklı bir yazı yazmış ve bu programı ne kadar beğendiğimden bahsetmiştim. Hatta o zamanlar Gülhan o yazıyı okumuş ve yorum yapmıştı. Aradan bir kaç yıl geçmiş olmasına rağmen geçenlerde ondan yeni yorumlar aldım. Arkadaşlarla akşam deneme çözüyorduk kpss ye hazırlanırken, mail geldi, telefonun ekranına baktım ; Gülhan Şen. Twitter' dan yazmış bu kez. Arkadaşlar "Olum Gülhan Dm den sana yürüyo lan!" deseler de havalara girmedim hemen. İyi ki de girmemişim havaya. Zira dmlere aynı şekilde özelden yanıt vermek istediğimde Twitter'ın, "Huop nereye özelden yazıyorsun o seni izlemiyor ki" benzeri uyarısıyla "Damsız girilmez" denilerek geri çevrilmiş adama dönüşüm ani oldu. Havaya girmemiş olmam iyi oldu yani, çabuk atlattım.


5 Yorum:

Yıllardır vazgeçemediğim nadir programlardan.Diğerlerine göre oldukça samimi.


Aynen bence de öyle.. başlayınca annem bağırıyo içerden " alex'in rehberi başladı" diye :)

"anne ama o bir alex değil" demiyorum tabi..


Gerçi ünlülerden sonra biz sıradan insanların yorumları aljslkjsljsalkjs şaka lan! Daha uzun yazılar beklemekteyim. Yaşlıyım biliyorsun, beni çok bekletme :)))


Barika ; normal ınsanlar mı ? :) mavi saçlarınla söylüyorsun bunu unutma :) öyle olmasa bile normal diye tabir ettiğimiz arkadaşlarım benim için çok değerli. Beni anlayan yüzlerce arkadaş. Anlaşılmaktan yana dertli biri olarak yıllardır buradaki arkadaşlarımın değerinin bilincindeyim. :)


arada bir bakarım fena değil içtenbir ablamız


.........♫ Ne Dinliyorum ♫.........


Angus & Julia Stone - Paper Aeroplane
Ne Dinledim ?              Ŧคtเђ

Son Güncelleme

  • Le Renard Et L'enfant - Yıllar önce izlemiş olduğum ve belirli aralıklarla defaaten izleyip nasip olursa bir kaç kez daha izlemeyi düşündüğüm benim için özel bir film...
    11 ay önce

------------Süper Lig--------------



Ne Okuyorum ?

Nice Things

Haftanın Blogu                     Haftanın Yazısı

Haftanın Videosu              Haftanın Fotoğrafı

Herkesin Bir Popisi Vardır

Related Posts with Thumbnails

Sohbet Koyu.. Sen de Katıl !

................Çay da var hem. Çay içen mi?...........


................Çay Erdal Bakkal'da içilir ................

Son Yorumlar