Nays T!ng
"Gerçeğ!n Kenarından Hayatın Düzen!ne..."

Ziyaret Saati

Etiketler: ,

Önce müziği başlatın

Gerçek bir yalnız olup olmadığınızı anlamak için sustuğunuzun bile farkına varılmadığını farketmiş olmanız gerekiyor. Bu kısa yazıyı bile parçanın yüzü suyu hürmetine yazıyorum. İçimden yazmak gelmiyor. Taşlar gibi kelimeler de yerinde ağır galiba. Kalbimdeki cümleler eşşek ölüsü gibi. Her şey bir yana,
bazen ağzınıza geleni susarsınız. Bazen bazı şeyler hiç unutmadığın şeyleri hatırlatmak ister sana. Bazen bir rüya bile habersizdir sendeki ona ait kocaman izden. Yaşlı ak sakallı bir komşumuz vardı. Yaz olup bağ bahçe işleri başlayınca derdi ki: "Oğlum, parmağınızdaki dikenleri kışın sobanın yanında çıkarırsınız.Şimdi zamanı değil.." Yaşıyor olsaydı sorardım ona: "Yüreğimize batan dikenlerden de kurtulmamız için yaratılmış mevsimler var mı diye" Siz kendinize mukayyet olun gençler, zira rüyalar bile aklını yemiş.




10 Yorum:

BU yalnızlık duygusu hep boyle
gelır oturur
ıcıne ınsanın
ve gıtmez kolay kolay


öykü : Yalnızlık bir evdir bence. Bazen arkadaşların gelir.. misafirler dolar o eve.. sonra çekip gider hepsi.. kalırsın dört duvara arasında.


yok, onlar mevsimsiz. ve dostum, dün gece gördüğüm onca rüyadan sonra; bu sabah bunu okudum ya şansımın kedi canını ben :)


Berika : Madem öyle Şuraya ve Buraya da bir göz at :)


nasıl da bulmuşsun "rüya" lı yazımı :)) http://barikaninkuyusu.blogspot.com/2012/05/uy-ku-luk.html
bu da en son rüyalardan biri... ve evet, dediğin gibi, zaten aklından çıkmayandır rüyana giren.


Dünden beri bu şarkı açık ve öylece duruyorum..daha ne kadar böyle kalabilirim bilmiyorum ama çok uzun sürecek gibi..
En son bu etkiyi "biraz uyu" yapmıştı..cem adrian karışınca rengi değişiyor hissedilenlerin nedense..


Barika : Geç keşfettim çünkü arada bir eskilere giderim öyle. Denk geldi rüyalı yazın. :)


iρεκβöcεĝι~ : bu parçayı dün sana göndermekle iyi mi ettim bilmiyorum. Ağlamasan iyiydi de..


"Ama, yalnızlığın kelimeleri yoktur.
O, bütün kelimelerden oluşmuş bir kelimedir." hasan ali topbaş..

bütün kelimelerden ve olmayan kelimelerden oluşmuş-tur.


Yazda iyi gelmemiş ,melankoniğiz yine galiba :) Boşver, derler ya illede sağlık olsun ,o kadar doğru ki ..Sevgiler


.........♫ Ne Dinliyorum ♫.........


Angus & Julia Stone - Paper Aeroplane
Ne Dinledim ?              Ŧคtเђ

Son Güncelleme

  • Le Renard Et L'enfant - Yıllar önce izlemiş olduğum ve belirli aralıklarla defaaten izleyip nasip olursa bir kaç kez daha izlemeyi düşündüğüm benim için özel bir film...
    7 ay önce

------------Süper Lig--------------



Ne Okuyorum ?

Nice Things

Haftanın Blogu                     Haftanın Yazısı

Haftanın Videosu              Haftanın Fotoğrafı

Herkesin Bir Popisi Vardır

Related Posts with Thumbnails

Sohbet Koyu.. Sen de Katıl !

................Çay da var hem. Çay içen mi?...........


................Çay Erdal Bakkal'da içilir ................

Son Yorumlar