Nays T!ng
"Gerçeğ!n Kenarından Hayatın Düzen!ne..."

Tweet - i Ramazan


  • Sahurda anne terliği ile fırına gitmek neyi bozuyordu tam olarak? Açıklayarak yazınız.
  • 3 kedi yavrusu yanımda oynuyor ve ben onların mutluluklarından istiyorum . Rüzgarda salınan bir perdeyle savaşayım mesela.
  • Anayasa Mahkemesi Tam Gün Yasasının iptal gerekçesi için "Doktorlar" dizisini işaret etse bu konu kapanırdı.
  • Kim "Cehennem ol !" diye beddua etti Malatya'ya.
  • "Olum bi yat"
  • Güneş annemin olsa birazını ipe geçirir, kurutur, kışa saklardı.
  • Bu gece 2 tilki gördüm. Iki taneydi. Yalnız değillerdi onlar bile.
  • @pillpetro sende bu enerji varken Amerika bize de girer yakında "Demokrasi" bahanesiyle.
  • Ne zaman mutlu olsam ne zaman sevsem ve hatta aşık olsam "Kalk yerine yat" diyor hayat. Bir gün de üstüme bişey örtsen ölür müsün?
  • Kan grubum "sen" çıktın. Acil sana ihtiyacım var.
  • Bir kere Türk futbol felsefesi çok saçma. "Golü atan kaleye" ne lan?
  • Kpss yine açıklanmayacak gibi. Ulen anlamadık ki Ösym triplerde mi? Noldu yani nedir doğum gününü mü unuttuk?
  • Ösym yüksek puanlara "Kpss puanlarına gecikme zammı ekledik" şeklinde açıklık getirirse şaşırmam.
  • Başkasının bahçesinde şeftali koparırım ama elma asla. Olum elma lan. Peygambere onu yapan bana ne yapmaz.
  • Ösym bir açıklama yap. Valla kızmayacaz bak ! Ne yaptınız kolunuz değdi çay mı döktünüz kpss sonuçlarının üzerine? Bu mu?
  • Eskiden Sahurda üşümekti Ramazan.
  • Ösym, Kpss sonuçlarını Leyla ile Mecnun'un yeni sezonu öncesi açıklamaya çalıştıklarını duyurdu. Yok la öyle bişey.
  • Yürüyen merdivenlerin yürümesin Ösym.
  • Yavru kedi şımarması diye bişey var. Insan olsa ağzına terlikle vururdum da hayvan olduğu için masum geliyor bana.
  • Bazen kendimi çekirdek çitlerken ihmal edilen , soğuduktan sonra farkedilip dökülen çay gibi hissediyorum.
  • Ne güzel ki Allah'ın bizi duyması için dualarımızın TT olmasına gerek yok.
  • Karpuz ile çay gitmez , ayran ile de çay gitmez. O halde karpuz ile ayran gider. Düşmanımın düşmanı mantığıyla.. Oruç başıma vurdu evet.
  • İç içe 40 sandık gibiyim.Seni en içtekine saklamışım ki çık çık gitmiyorsun bir yere. En içten dualarım bu yüzden hep en içimdekine
  • Bir İftar klasiğidir babamın kaç bardak su içtiğini ahaliye anlatması.Önce sayısını söyler sonra sağlamasını yapar.Abaküs mü alsam acaba?
  • Ayakkabımın iplerini bağlamamı kendisiyle oyun oynadığım şeklinde yorumlayan yavru kediye ters ters baktım. Anladı hemen, uzaklaştı.
  • Ulan adamlar protonları çarpıştırıp higgs bozonunu buldular, bizim muhalefet bir türlü çarpıştıramadı cemaatle ak partiyi.
  • Hayatta en nefret ettiğim şey ne biliyor musunuz? Bilmiyorsunuz. Biliyordum. Bilmediğinizi bildiğimi de bilmiyordunuz. Yazık.
  • Iyilik ve kötülükleri,sağ ve sol omuzdaki hafaza meleklerini ve cenneti anlattığım Buğra(5)'nın ilk sorusu ; Cennette akülü araba da varmı?
  • Yatacaz kalkacaz , bayram!
  • Gece uyanıp kafanı ayak tarafına koyup yeniden uyuduğunda hissettiğin değişimi 70 yıllık ömründe yaşamayan ınsanlar var
  • Uyandığımda nefesimi yerinde bulamıyorum bazen.Koşup açık pencereden sokağa bakıyorum ama kimseyi göremiyorum.Fazla uzaklaşmış oluyor hırsız
  • Cam şeker en güzel bir şekerdir.


4 Yorum:

"Bazen kendimi çekirdek çitlerken ihmal edilen , soğuduktan sonra farkedilip dökülen çay gibi hissediyorum."

Çay iyidir. Çaylara yapmasınlar böyle şeyler..


çay iyidir , çay veren insan da iyidir, ismail abi de iyidir .

Araftayım doktor, atlar var burda, atla geziyorum. Araf atı.


İlahi komedyayı okurken cehennem çok sürükleyiciydiç Ama arafta kaldım.. Okuyamadım, gitmedi.. Yani araf'da kalınır gbi biraz.. Sonra geçer ama.. Her şey geçer.. Herkes gider.. Bi şekilde..
Bu da böyledir..:)


herseyin bi şekilde gideceğini bilir ama bu kez de ne şekilde gideceğini dert eder insanlar..


.........♫ Ne Dinliyorum ♫.........


Angus & Julia Stone - Paper Aeroplane
Ne Dinledim ?              Ŧคtเђ

Son Güncelleme

  • Le Renard Et L'enfant - Yıllar önce izlemiş olduğum ve belirli aralıklarla defaaten izleyip nasip olursa bir kaç kez daha izlemeyi düşündüğüm benim için özel bir film...
    7 ay önce

------------Süper Lig--------------



Ne Okuyorum ?

Nice Things

Haftanın Blogu                     Haftanın Yazısı

Haftanın Videosu              Haftanın Fotoğrafı

Herkesin Bir Popisi Vardır

Related Posts with Thumbnails

Sohbet Koyu.. Sen de Katıl !

................Çay da var hem. Çay içen mi?...........


................Çay Erdal Bakkal'da içilir ................

Son Yorumlar