Nays T!ng
"Gerçeğ!n Kenarından Hayatın Düzen!ne..."

Düşündüm de ;


Bence "Nasıl gidiyor? " sorusu tekerleğin icadından önce halk arasında oldukça popülerdi ve günümüze kadar gelmeyi başardı.

Sanırım böyle giderse bir gün hepimiz boncuk yutmuş olacaz

Keşke ölüm olmasaydı en başından. Sonra ölümü bulsaydı insanlar. Ve topluca ölseydi tüm "ilk ben almalıyım" diyen salaklar

Umumi tuvaletlerde o lanet kapının olması gerekenden iki karış yukarda olmasında amaç kıçı görünenin kıçını görenleri görememesi mi?

Yatağımın küçük bir köşesini kediye ayırdım. Neden ayak tarafı diye de itiraz etmiyor. Bir hayvan kadar masum olmadıkça insan olamayız.

Kedi sayısı ikiye çıktı odamda. Benden önce gelip uyuyorlar. Git gide otobüs durağına dönüyor odam. Sonumuz hayrolsun. Amin.

Üç oldu. Kediler yatağımda ben kanepede uyuyorum.

Kalbimi çaldı dedi. Mutlaka seni bilen biridir dedim.

Ajdar'dan ne kadar şarkıcı olursa Aykut Kocaman' dan o kadar teknik direktör olur.Biri herkesten büyüğüm diyor diğeri Alex' ten

Hayatta en korktuğum şey karşımdaki elini kaldırıp "çak kanka!" dediğinde o elini karşılayamamaktır. Geriliyorum işte yapmayın.

#bazenask beyazdır.Tüm renklerin karışımıdır ama ne yeşili görürsün içinde ne maviyi. Bir rengi çıkarsan aşktan bin renk bir aşk etmez bir daha

İçine bol şekerli çay taşmış çay tabağı ya da gece son seferini yapan otobüsteki demirler gibisin. Ağır konuşurum demiştim..

Sosyal Medyaya nasıl ayar verecekler bakalım? " Üzgünüz. Bu kadar sık eleştiri yapamazsınız "  gibi mi?  #SosyalMedyadaSansüreHayir

#sene2012olmuş hala "gripin" hayvan kadar büyük ve hala " bunu böyle mi yutuyoruz yoksa açıyor muyuz?" diye soruyoruz.

Gün aydın başlamıyor bu ülkede. Güneş hep gecenin gizlediği acıları aydınlatıyor ve gece hep gündüzün acılarını örtüyor karanlığıyla.

Bence bazı insanların driverları yüklenmemiş.

Bazıları için "Aşk" konserve kavanoz kapağı gibi bir şey. Her yıl değişir her yıl eskir. Kavanoz kalır kapak gider.

İyilik yapmamanın kötülük sayıldığı bir ülke ile kötülük yapmamanın iyilik sayıldığı bir ülke birbirinden çok farklı iki ülkedir.

Bazen dünyaya sırf benden önde yürüyenlerin kaldırıma attığı izmaritleri söndürmek için gönderildiğimi düşünüyorum.

Tuttuğun takım 2 gol yediğinde utandığın kadar; hepimizin adaleti, 14 yaşındaki engelli kıza tecavüz eden 5 kişiyi kutsadığında da utansan..

Sabaha kadar üzüm yemiş gibiyim. Pencereye çıkıp çocuklara " Hadi herkes kendi evinin önüne!" diyesim de var. O kadar kötüyüm.

Devlet "Bu ay maaş yok!" dese hepimiz sokaklara dökülürüz. Kimseye 5 kuruşumuzu kaptırmıyoruz ama yıllarımızı almaları umrumuzda değil

Hiçbir şeye sahip olmayıp her şeye ait olursun bazen. Bazen de her şeye sahip olup hiçbir şeye ait olamazsın. Hangisi daha kötü sence?

Bazen mutlu olabilmen için sadece uyuman gerekir. Ama çok az insan mutsuzken uyuyabilir.

Ağzımla kuş tutsam ve sen yine " olmaz " desen anlarım seni. Sen tutsan ben de vazgeçerdim heralde. Ağızla kuş tutmak ne la?

Kalbimi özelleştirsem ihaleye fesat karıştırıp sana verirdim. Yapardım bunu.

Git diye yapılan yollara dur diye kasisler yapmışlar. Uç diye sevgiyi verip düş diye aşkı yaratmak gibi.

İnanmadığımız şeylerde bile iyi ve kötü iki ihtimal bulunur.Iyi ile dalga geçer kötüye ise inandığımız şeylerden bile daha fazla inanırız

Moralim bozuk, kafam bozuk, psikolojim bozuk ve annem beni şekerle sevindirmeyi denedi az önce.

Hissetmediğimiz şeyleri hissetmediğimizi hissettiğimizi sanan insanlara anlatmak,hissettiğimiz şeyleri tüm insanlardan saklamaktan daha zor.

Son kullanma tarihinden önce kullanamadığınız ve asla iade edemediğiniz tek ürün "zamandır" . Zarar verir, kanser yapar ama vazgeçemezsiniz.

Işıklar da aptal. Aptal olmasalar yanlış yolları bu kadar güzel aydınlatmazlardı.

Bazen attığın adımların büyüklüğü geriye kalan yolun uzunluğuna oranla daha fazla küçülür.

Yalanları gerçeklerden daha çok beğenmeye başladığınızda beğendiğiniz en büyük yalan olarak kendinizi bulursunuz karşınızda

Twitterda izlediğim bir takım ınsanlar için takipsizlik kararı verebilirim bugün. Evet.
2 Yorum:

gülümseden entryler part 1 ? :)


gülümsemeye hasret kaldığımız bu günlerde gülümsetebildiysem ne mutlu? :)


.........♫ Ne Dinliyorum ♫.........


Angus & Julia Stone - Paper Aeroplane
Ne Dinledim ?              Ŧคtเђ

Son Güncelleme

  • Le Renard Et L'enfant - Yıllar önce izlemiş olduğum ve belirli aralıklarla defaaten izleyip nasip olursa bir kaç kez daha izlemeyi düşündüğüm benim için özel bir film...
    9 ay önce

------------Süper Lig--------------



Ne Okuyorum ?

Nice Things

Haftanın Blogu                     Haftanın Yazısı

Haftanın Videosu              Haftanın Fotoğrafı

Herkesin Bir Popisi Vardır

Related Posts with Thumbnails

Sohbet Koyu.. Sen de Katıl !

................Çay da var hem. Çay içen mi?...........


................Çay Erdal Bakkal'da içilir ................

Son Yorumlar