Nays T!ng
"Gerçeğ!n Kenarından Hayatın Düzen!ne..."

Paradise


Bilişim, dünyamıza o kadar iyi adapte oldu ki sağladığı kolaylıklar kolaylık sağladığı alanlara sığmıyor bazen. Mesela okurken hoşuma giden bir cümleyi kitaptan bulmaya çalıştığımda ctrl f diyebilsem diyorum. Sayfa sayfa bakmasam da tak diye çıksa. Televizyonun kaybolan kumandasını çaldırarak bulabilsem. Çorabımın kayıp tekini arama çubuğuna yazsam. Biri bir yerlerde benden bahsettiğinde mail gelse mention sistemi gibi. Gerçi kulak çınlaması bir miktar benziyor mentiona. Hatta daha gelişmişi diyebilirim. Mentionun iyi mi kötü mü olduğunu twitter henüz söylemiyor zira. Ama kulak çınlaması öyle mi? İyi konuşuyorsa sağ ; kötü konuşuyorsa sol çınlar vs. Bunun gibi şeyler daha çok olsa işte. Bazen yeniden başlatabilsek kendimizi. Geri alabilsek hatalarımızı ctrl z kadar hızlı ve kolayca. Çoğaltabilsek güzellikleri "copy paste" ile. Bazen basabilsek formatı hayatımıza. Next next diye kurabilsek güzel bir yuvayı. Şu sıralar en çok bir imlece ihtiyacım var. Aylardır dokunulmamış geri dönüşüm kutusu gibi hayatım. Başımın üstünde sağ tıklayıp boşalt diyebilsem mesela. Masaüstüm yüz tane yeni klasörle dolmuş benim. Kırık linkler kalbimde. Geçersiz kısayollar aklımda.

Neyse kapatıyorum.

(Söyleyecekleriniz bitmedi. Kaydetmediğiniz takdirde son düşündüklerinizi kaybedebilirsiniz)

Kapatmaya zorla !

Shutdown

6 Yorum:

Çok güzel ifade etmişsin. Keşke diyorum ben de. Gerektiğinde sistem geri yüklesek, gerektiğinde format atabilsek. Hayat işte...


Joey Potter : Belki bir gün mümkün de olur bunlar... kim bilir :)


Teknolojiyle bir türlü barışamadığını düşünen biri olarak tamamen yanıldığımı fark ettim... =) Sorunlar yaşasak da ideal bir ilişkimiz varmış...


G.o.D ; ben mi problem yaşıyorum? Yani öyle mi görünüyorum? Neden böyle hissettin ki?


Bu yazdıkların kesinlikle değerlendirilmeli.:))
Bu arada yeni yılını en içten dileklerimle kutlar sağlık ve huzur içinde bir yıl geçirmenizi dilerim.


İÇİMDEN GELDİGİ GİBİ~~~ ; çok sağol Ebru abla :) ınşallah geçmiş tüm yıllarından daha güzel bir yıl olur. Ama gelecekteki en güzel yılın olmasına gerek yok :) her yeni yıl bir öncekinden daha güzel olsun .:)


.........♫ Ne Dinliyorum ♫.........


Angus & Julia Stone - Paper Aeroplane
Ne Dinledim ?              Ŧคtเђ

Son Güncelleme

  • Le Renard Et L'enfant - Yıllar önce izlemiş olduğum ve belirli aralıklarla defaaten izleyip nasip olursa bir kaç kez daha izlemeyi düşündüğüm benim için özel bir film...
    9 ay önce

------------Süper Lig--------------



Ne Okuyorum ?

Nice Things

Haftanın Blogu                     Haftanın Yazısı

Haftanın Videosu              Haftanın Fotoğrafı

Herkesin Bir Popisi Vardır

Related Posts with Thumbnails

Sohbet Koyu.. Sen de Katıl !

................Çay da var hem. Çay içen mi?...........


................Çay Erdal Bakkal'da içilir ................

Son Yorumlar