Nays T!ng
"Gerçeğ!n Kenarından Hayatın Düzen!ne..."

Fobim | Tereyağlı Pekmez


Kuş gribi mi artık domuz gribi mi bilmiyorum. Ama kesin bi hayvan gribi bu. İnsan gribi böyle olmaz. Bi de öksürük var ki düşman başına. Ben niye böyle konuşuyorum yaa.. Bak şimdi de "yaa" dedim. "Düşman başına" yı zihnimde tam bi yere konduramasam da "yaa" ifadesini bir bayan ünlem ifadesi olarak kodlamışımdır. Ne? Bayan mı? Bayan mı dedim ben? Kadın mı diyeydim ? Susayım mı acaba? Hastayım dedim dedim inanmadın bak ne oldu şimdi?

Sağolsun Seyhan ne gribi olduğumu öğrenebilmem için bir öneri sundu.

Doktora git !

Yani özetle böyleydi . Tembellikte son nokta: 140 Karakterin bile özetini çıkardım.

Annem de ısrar edince beraber en yakın sağlık ocağına gittik. Hastaneye felan annenle gitmeyecen hacı. Hastaneye annenle gidersen o güzel doktor "oğlan" diye bahseder senden. Yapma. Tek git. Annem girer girmez bi başladı. İlk önce "Çok öksürüyor" dedi. İftira. Ben o zaman öksürmüyordum ki.

Bir önceki geceye giderler.

Sahne 75 / Ev / İç / Gece

Herkes uyumuştur. Fatih' de ışığı kapatır. Kapatmadan önce yatak ile ışık arasındaki engelleri hafızasına kaydeder ve zihinsel haritasına uyarak yatağına döner. Yorganı üzerine çeker. Başını yastığa koyar ve ışık yanar. Işığın düğmesinin arasına kireç girdiği için zaman zaman böyle cinslikler yapmaktadır. Ancak sinirle yatağından doğrulduğunda annesi ile göz göze gelir. Elinde yıllardır ailenin kahrını çeken yumurta tavası vardır. Fatih iyi bilir ki o tavada çok sevdiği yumurtalar değil hiç sevmediği tereyağlı dut pekmezi bulunmaktadır. Kokusu bile midesini bulandırmaya yeterken annesi kaşığı eline çoktan tutuşturmuştur. Bundan kaçış olmadığını çocukluğunun ilk yıllarından beri bilmektedir. O işkenceyi bir an önce atlatmak için hızlı hızlı kaşıklar pekmezi ve ne olursa o anlarda olur. Pekmez genzine kaçar ve sabaha kadar sürecek bir öksürük fırtınası başlar.


Sahne 82/ Hastane / iç / Gündüz

D- Geçmiş olsun neyin var?
F- Boğazım Ağr...
A- Çok öksürüyor.
F- O bağazıma dizdiğin pekmezdendi.
A- Çok çabuk hastalanıyor.
D- Hmmm.. Pekmezi yediyse bişeyi kalmaz..
F- Bu kış ilk kez hastalandım.
D- asdfg..
F- hjklşi

...

A- (Anne kendi hastalığına geçmiştir) Dün 5 saat bekledim sonuç için. Sanki bir sonuç mu çıktı? Hiç bişeyim yokmuş.
F- Ne o anne bişey çıkmadı diye üzülüyor musun ?
D- (Doktor gülerek anneye konuşur) Bu oğlanlar neden hep bizimle dalga geçiyorlar?
F- Eeee ama "o kadar bekledim bişey çıkmadı" dedi. Çıksa mı iyiydi ? Ne güzel işte şükür ki çıkmamış.

Gülmeler. Konuşmalar.

Fatih , "oğlan" kelimesini unutmamıştır.

Grip illa bir başkasından bulaşan hastalık değildir ama eğer bana bir başkasından bulaştıysa o kişiye şöyle bir bedduam var ; Kaldırımda yürürken sol ayağının üstü kaşınsın da sağ ayağının topuğunu kaşınan yerin üzerine basama.


Foto Kynk : Deviantart


13 Yorum:

tam 2 aydır öksürüğü durmayan biri olarak allah tez zamanda şifa versin diyorum ve bedduaya katılıyorum .)

saygılar


o karışım iyı gelmıyormu dıyorsun ona gore tarıfını ısteyıver annenden dıyecektım:)


Gecmis olsun fatih:)
bence de -yaa- kelimesini erkekler kullanmamali:)

dikkat et kendine.annene de kizma.napsin.anne iste:)


Geçmişler olsun. İstanbul kırılıyor boğaz enfeksiyonundan. Demek diğer şehirlerde de durum çok iç açıcı değil. Pekmez iyi geliyor ki yapıyor annen. Ye çocum :D sağlıkla ilgili durumlarda yanında birinin olması iyi bence. Hem moral hem de fiziksel açıdan.


Ya fatih güleyimmi ağlayayımmı bilemiyorum :)
Önce çok geçmiş olsun, pekmez iyidir aslında ama bilmiyorum tabi. Dialoglara çok güldüm lütfen kızma :)
Hele o bedduan, nasıl bişey o ya :)
Yalnız şöyle bişey var, bende öksürünce hemen bal ye yumuşatır derler. Ama balı yediğimde daha çok öksürüyorum.


Kediye Kafa Atan Psikopat Fare : Turp al. Bir kapak al. İçini oy. İçine bal koy. Kapağını kapa. Sonra ara ara o baldan kaşıkla. Dinle beni.. :)


G.o.D : Teşekkür ederim.. uzak olsun hastalık senden de.. :)


nohut oda : Benim sevmiyor oluşum ayrı bir konu ama pekmez ilaçların hasıdır :) Nasıl yapacağını yazarım sana. Pekmezi de kendimiz yapıyoruz biz. ZahmetlidiR. Zahmetli olan herşey değerli. Çocuk yetiştirmek de öyle değil mi ? :)


yamesin : Yok yok kızmam ona. iyi anlaşırız onunla. "Yaa" konusundaki desteğin için sağol :)


Joey Potter : Hasta olursan sen de ye pekmez. Biri zorla yedirmiyor diye sevinme. Yiyeceksin onu. Hem beni daha iyi anlarsın. :) Kar bu yıl az yağdı. Hastalıklar kol gezer tabi.


Aslı : O bedduayı o durum başına gelenler en iyi anlar. Gül gül. Ne ağlayacan :)


Tereyağını kızdırıp sıcak sıcak içmek offf bende yanıcam diye ne korkarim bu işten? ama etkili ne yalan söyliyeyim.:))


.........♫ Ne Dinliyorum ♫.........


Angus & Julia Stone - Paper Aeroplane
Ne Dinledim ?              Ŧคtเђ

Son Güncelleme

  • Le Renard Et L'enfant - Yıllar önce izlemiş olduğum ve belirli aralıklarla defaaten izleyip nasip olursa bir kaç kez daha izlemeyi düşündüğüm benim için özel bir film...
    9 ay önce

------------Süper Lig--------------



Ne Okuyorum ?

Nice Things

Haftanın Blogu                     Haftanın Yazısı

Haftanın Videosu              Haftanın Fotoğrafı

Herkesin Bir Popisi Vardır

Related Posts with Thumbnails

Sohbet Koyu.. Sen de Katıl !

................Çay da var hem. Çay içen mi?...........


................Çay Erdal Bakkal'da içilir ................

Son Yorumlar