Nays T!ng
"Gerçeğ!n Kenarından Hayatın Düzen!ne..."

Güneş Batmış Banane !



Küçükken akşamüstü oynayan çizgi filmleri izlemekten hoşlanırdım en çok... Hala da öyle.. Gerçi ayda yılda bir denk geliyorum ama o vaktin farklılığının farkına varıyorum gördüğünüz gibi. Neden olabilir acaba ? Belki tüm dertlerini unutturduğu için belki de battığını bile farketmediğin güneş, karanlık denilen battaniyeyi hiçbir yerin dışarda kalmayacak şekilde üzerine örttüğü için. Bu vakitteki kendinden geçiş çocukluğuna yaklaştırsa da seni, boşuna ümitlenme büyüdün artık ne yazık ki. Çünkü küçükken tek korktuğun karanlıktı şimdi ise karanlıkla örtüyorsun üstünü ve küçükken kaçtığın karanlıklara sığınıyorsun en çok. Neyse konumuz akşamüstü izlenen çizgi filmlerin verdiği huzur. Diyorum ki belki de hava kararırken izlenilen çizgi filmin verdiği huzuru arıyoruz birinde. Bize güneşin battığını farkettirmeyecek birini.

4 Yorum:

Kesinlikle tüm dertlerini unutturdugu icin:)


yamesin : unutunca uyursun ... O uyku da güzeldir işte. Televizyon izlerken uyumak..


Öyle bir beklentin varsa unut Fatih:)Geçmişini,akşam üstü çizgifilmlerini asla unutamazsın,unutturacak biri olsa bile unutamazsın.Misal ben 30 yaşında aynı kafadayım.Burada tecrübe konuşuyor yine de sen bilirsin:b


Kafe de Mola : Unutmamız gerekenler arasında o çizgi filmler yok ki... Unutma da zaten.. O huzuru kaybetmek ve başka bişeyde aramak o huzuru.. demek istediğim bu.. Sen hakkını kaybetmişsin hemşerim :)


.........♫ Ne Dinliyorum ♫.........


Angus & Julia Stone - Paper Aeroplane
Ne Dinledim ?              Ŧคtเђ

Son Güncelleme

  • Le Renard Et L'enfant - Yıllar önce izlemiş olduğum ve belirli aralıklarla defaaten izleyip nasip olursa bir kaç kez daha izlemeyi düşündüğüm benim için özel bir film...
    11 ay önce

------------Süper Lig--------------



Ne Okuyorum ?

Nice Things

Haftanın Blogu                     Haftanın Yazısı

Haftanın Videosu              Haftanın Fotoğrafı

Herkesin Bir Popisi Vardır

Related Posts with Thumbnails

Sohbet Koyu.. Sen de Katıl !

................Çay da var hem. Çay içen mi?...........


................Çay Erdal Bakkal'da içilir ................

Son Yorumlar