Nays T!ng
"Gerçeğ!n Kenarından Hayatın Düzen!ne..."

Sevgililer Günü




Bugün 14 Şubat Sevgililer Günü. Saçmalığına inanmakla birlikte sevgilisi olan veya sevgilisi olmayıp sadece seven hatta abartıp herhangi birini veya bişeyi sevebilen herkesin sevgililer gününü kutluyorum. Ne diyor Zeynep Değirmencioğlu ablamız ; hayat sevince güzel, sevince tatlı günler. bir kuşu, kelebeği, bir taşı sevin yeter.

Sevgililer gününe karşı değilim ama saçma buluyorum. Aslında bu konuyu konuşacak son kişiyim. Sevgilisi olan biri çıkıp konuşsa daha iyi olur. Hadi ben kaçtım o zaman grşrz kib bye. Dur lan ne hemen trip yaptıysam öyle. Hem sevgilisi olan biri çıkıp böyle dese ona da başka kulplar takılır. Sevgilisi olmayıp benim gibi ahkam kesenlere de "efenim entelektüelleştirme savunma mekanizması bu. Kendinde hissettiğin yoğun olumsuzluk duygusundan kurtulmak için olayı sosyolojik boyutta değerlendiriyorsun. Uzanamadığın ciğere pis deme durumu." diyerek sesimizi kesiyorlar. Hep Amerika'nın işi bu. Kapitalist düzenin çarklarının birer parçası şey olduk çıktık. Yuhhh ben ne dolmuşum hacı ?

Neyse ister ciğer kedi üçgeni deyin ister entelektüelleştirme deyin ben fikrimi söyleyip çeker giderim. Karşı felan değilim Sevgililer Gününe. Zaten Sevgililer Günününün baş harflerini büyük yazmamdan ne kadar hoşgörülü olduğumu kestirebilirsiniz. Sokakta gördükleri sevgilileri odunlarla döven Hindularla beni aynı kareye sokanları levye ile kovalarım yeminle. Banane kutlayan kutlar, öpüşen öpüşür, el ele tutuşan el ele tutuşur. Banane yani. Hinduların yaptığı bildiğin barbarlık. Neymiş Hindu kültürünü bozuyorlarmış. Ulan eli sopalı dolaşıp sevgili avına çıkmak o kültürün bir parçasıysa bırak yok olsun o kültür. Bir türlü saçma bulmamın nedenine gelemedim. Bazılarınız ciğer ve kedinin bir üçgen oluşturmadığına takılıp kaldı görüyorum. Onlar blogdan çıkabilirler. Çıkış buradan ( Exit).

Sevgililer günü neden saçma ? Saçma çünkü sevmek kamuya mal olmuş bir konu değildir. Özeldir. Her çift için benzersizdir. O kişiye her gün aşıksın neden daha özel bir gün olsun ki. Ya da daha özel bir gün olacaksa neden üzerine vazife olmayan kişiler belirliyor o günü. Ben sevdiğim kişiye ne yapıyor olduğunu sorma hakkını bile kendimde göremiyorken sen kimsin ki özel bir gün tayin edeceksin bize. Onu da geçtim. Bence seven insan için zamansızlık söz konusudur. Gerçekten aşık olan biri için geceler gündüzleri ortadan bölen siyah çizgiler olmaktan çıkar ve günler birleşip tek bir gün olur. O gün , normal hayatta bir ömür eder ve o ömür zaten bir sevgililer günüdür. Uzunluğu onlara özgüdür. Dün bugün yarın olmaz aşık için. Saatler bile kaybolur. Sevdiği kişi kafasının içindeki bir saat olmuştur zaten. Tik tak tik tak. Bazen o tik taklar uyutur onu bazen de o tik taklar uyutmaz bir türlü. Ama uyutmadığında pilini çıkarıp koltuğa atmazsın bu saati. O tiktaklar kalbinin ritmini tutmuştur artık. Saat durduğunda ömür de biter sevgililer günün de.

Sev Dünyayı Açılır Her Kapı.

11 Yorum:

Susam Sokağı videosu çok yakışmış :)


Muzurella : yakışmaz mı hiç? :)


kesinlikle katılıyorum bu tür şeylerede inancım yok zaten.


İÇİMDEN GELDİGİ GİBİ~~~ sevgilisini bütün yıl ihmal etmiş odunlar için tasarlanmış bi gün.


Ask'i neneneguzel anlatmissin:)


yamesin : yok est. Ne haddime. Ben aşk sarhoşluğunun dışardan görünüşünü anlattım sadece :)


Sevgililer günü , daha çok liseli gençlerin önemsediği bir şey olsa gerek.

Büyüdükçe geçer :)) Onlarda anlarlar nasıl bir oyun olduğunu...
Büyüyecekler abisi :))


Olsun Fatih ya, sevgilisi olan isteyen herkes kutlasın nolur ki?
Aşıkken zaten gözün dünyayı görmüyor, her gün aşkını söylüyorsun, hediyeler alıp veriyorsun. O günü hiç te takmıyorsun ama bitince bir şeyler oluyor işte hele o gün geldiğinde bir tuhaf hissediyorsun.
Neyse isteyen istediği gibi davransın :)


özii : bir liseli olayı olmadığını sen de biliyorsun. Tabi büyümek başka bisey :)


Aslı : ben de aynen böyle söylüyorum iste. Isteyen istediği gibi davransin. Başkaları istiyor diye değil. Karşı olmadığımı söyledim. Sadece saçma buluyorum.


I seriously love your site.. Great colors & theme.
Did you create this website yourself? Please reply back as I'm looking to create my very own blog and want to know where you got this from or just what the theme is named. Appreciate it!

my website: buying a car
My webpage: buying a car with bad credit,buy a car with bad credit,how to buy a car with bad credit,buying a car,buy a car,how to buy a car


.........♫ Ne Dinliyorum ♫.........


Angus & Julia Stone - Paper Aeroplane
Ne Dinledim ?              Ŧคtเђ

Son Güncelleme

  • Le Renard Et L'enfant - Yıllar önce izlemiş olduğum ve belirli aralıklarla defaaten izleyip nasip olursa bir kaç kez daha izlemeyi düşündüğüm benim için özel bir film...
    9 ay önce

------------Süper Lig--------------



Ne Okuyorum ?

Nice Things

Haftanın Blogu                     Haftanın Yazısı

Haftanın Videosu              Haftanın Fotoğrafı

Herkesin Bir Popisi Vardır

Related Posts with Thumbnails

Sohbet Koyu.. Sen de Katıl !

................Çay da var hem. Çay içen mi?...........


................Çay Erdal Bakkal'da içilir ................

Son Yorumlar