Nays T!ng
"Gerçeğ!n Kenarından Hayatın Düzen!ne..."

Film Sepeti 17


Kaç ay olmuş sepete film eklemeyeli. Zaten öyle çok da film izlemedim. Müzik de dinlemedim. Ruhumun dişleri söküldü gıdasızlıktan. Ama bu vakitsizlikten dolayı kötü filmlere şans vermedim. Neredeyse hepsi film gibi filmdi. Belki siz hala izlememişsinizdir de bulduğunuz boş vakti iyi değerlendirmek istiyorsunuzdur diye düşünüp  17. film sepetini hazırladım size. Şimdiden iyi seyirler.

Sağ Salim


Son zamanlarda izlediğim en iyi Türk komedi filmi. Ben çok sevdiğim filmleri tüm çok sevdiğim insanlarla izlemekten hiç sıkılmam ve bu filmi 4 kez izledim. En son annemle izledim ve gece yarısı attığı kahkahalar hala kulağımda. Oyuncu kadrosu bu filmin çekildiği dönemde mütevazi sayılabilir. Ancak ilerde bu oyuncuların müthiş parlayacağından şüphem yok. Özellikle Salim rolündeki Burçin Bildik'i ben ilk kez bu filmde gördüm ve çok beğendim. Adının Burçin olması da ilginçmiş. Çok dizi izleyen biri olmadığım için Fulya Zenginer'i de burada gördüm. O da hem çok güzelmiş hem de çok iyi oyuncu. Alper Saldırgan'ı da diğerleri gibi ilk kez burada izledim ve "Beni Böyle Sev" dizisini izlemek için Zeynep Çamcı dan sonra ikinci sebebim oldu. Çok uzatmaya gerek yok. Ben beğendim. Bişeyler canınızı sıkmışsa ve zamanınız varsa açın izleyin derim.

Bana Bir Soygun Yaz


Bu filmi de beğendim sayılır ama öyle çok da şey değil hani.  Senaryo vasat ama oyunculuklar güzel. Oyuncular filmi kurtarmış diyebilirim. Bazı oyuncular benim için yeniydi. Bazı karakterler sıradışıydı. Mafyanın dini kullanması daha önce işlenmemiş bir konu olması bir tarafa bu durumun inceden bir gönderme içermesi filmin en can alıcı kısmı bence. İzleyin veya izlemeyin demiyorum ama ben izledim. Pişman da değilim.


Celal ile Ceren


Senaryosu üç cümle ile anlatılabilecek kadar basit duruyor olsa da, hatta bu filmden sonra izlediğim The Hangover  filminin çakması gibi gelse de , bir çok yerinde bel altı şaka ve küfürler içeriyor olsa da, sadece bir kaç sahnede kahkaha attırabilmeyi başarabilmiş olsa da,  izlemeseniz çok şey kaybetmezsiniz desem de siz merak edecek ve bir gün mutlaka bu filmi izleyeceksiniz. O yüzden çok fazla şey söylemeye gerek olmadığını düşünüyorum. Her ne kadar arkadaş baskısıyla olsa da ben bile izledim. Size nasıl izlemeyin diyeyim ki? İzlemeyin desem acaba nesi kötü diye merak eder izlersiniz. Kasmayın o a halde, her şeyi zamana bırakın.

 The Hangover


Bu filmi büyük ihtimalle sizden sonra izlemiş oldum Ama illaki birilerinden önce de izlemişimdir. Ben bu önce izleme muhabbetine neden giriyorum anlamış da değilim. Ne zaman izlediysem izledim değil mi ? Sonuçta film hakkında ne düşündüğümü söylemek için buradayım Kısa keseyim ; Beğendim. Kurgu da bir bütünlük ve özgünlük hakim. Zaten film çoktan efsaneler arasında girmiş durumda. İzlerken eğlendim. Sizin de beğeneceğinizi düşünüyorum.

İyi seyirler.



.........♫ Ne Dinliyorum ♫.........


Angus & Julia Stone - Paper Aeroplane
Ne Dinledim ?              Ŧคtเђ

Son Güncelleme

  • Le Renard Et L'enfant - Yıllar önce izlemiş olduğum ve belirli aralıklarla defaaten izleyip nasip olursa bir kaç kez daha izlemeyi düşündüğüm benim için özel bir film...
    6 ay önce

------------Süper Lig--------------



Ne Okuyorum ?

Nice Things

Haftanın Blogu                     Haftanın Yazısı

Haftanın Videosu              Haftanın Fotoğrafı

Herkesin Bir Popisi Vardır

Related Posts with Thumbnails

Sohbet Koyu.. Sen de Katıl !

................Çay da var hem. Çay içen mi?...........


................Çay Erdal Bakkal'da içilir ................

Son Yorumlar