Nays T!ng
"Gerçeğ!n Kenarından Hayatın Düzen!ne..."

Selam ;)




Selamun Aleykum.. 

2 yıl oldu buralardan gideli.. 

Yeni şeyler söylemek için yeniden yazmaya karar verdim.

Niye gittim sormayın. Cahit Zarifoğlu diyor ya;


İçimiz, hep bir hoşçakal ülkesi..


Yağmur şiddetini arttırınca ekran karıncalanır.

Ses de rahatsız eder. 

Ben de kapattım televizyonu, yağmur dindi, görüntü netleşti.

Nuri Pakdil'in dediği gibi; 


Dilimin döndüğü kadar sustum.

Neyse işte "Şimdi yeni şeyler söylemek lazım"

Naber?
3 Yorum:

Selam =) 2 koca yıl mı geçmiş gerçekten?


2 Koca yıl oldu evet :) Ama bana daha uzun geldi.


hoşgeldin.. bilmem ben yazmayı bırakınca geri toparlayamadım. elim hala gitmiyor yazmaya.. boş boş duruyor öylece..


.........♫ Ne Dinliyorum ♫.........


Angus & Julia Stone - Paper Aeroplane
Ne Dinledim ?              Ŧคtเђ

Son Güncelleme

  • Le Renard Et L'enfant - Yıllar önce izlemiş olduğum ve belirli aralıklarla defaaten izleyip nasip olursa bir kaç kez daha izlemeyi düşündüğüm benim için özel bir film...
    1 yıl önce

------------Süper Lig--------------



Ne Okuyorum ?

Nice Things

Haftanın Blogu                     Haftanın Yazısı

Haftanın Videosu              Haftanın Fotoğrafı

Herkesin Bir Popisi Vardır

Related Posts with Thumbnails

Sohbet Koyu.. Sen de Katıl !

................Çay da var hem. Çay içen mi?...........


................Çay Erdal Bakkal'da içilir ................

Son Yorumlar