Nays T!ng
"Gerçeğ!n Kenarından Hayatın Düzen!ne..."

Uç Uç Pötüncek

Etiketler: , ,


Bir insan sabırsızsa eğer ; ya tüm sabrını bir kişide yitirmiştir ya da tüm sabrını bir kişiye saklamıştır. İnsanları bir türlü sevemeyen biri , ya bütün sevgisini birinde tüketmiştir ya da bütün sevgisini biri için bekletmiştir. Hayat nasıl bir şakaysa artık kimse sevgisini tüm sabrını kendinde yitirenlerde tüketmiyor . Kimse sabrını tüm sevgisini kendine bekletenlere saklayamıyor.

Bitti sabrım. Kaldı sevgim. Ortada kalmış kimsesiz bir çocuktan daha acı bir şey varsa bu ortada kalmış bir sevgidir. Tut diyorum elimi. Bakıyorum ki kırılmış kolu kanadı. Sever diye sabrediyorum. Bakıyorum kalbini de kırmışlar. Hiçbir şeyi yok diyerek çekip gitmiyorum ama “kırıp dökenler” gibi. Yaşamak için milyarlarca yıl sıra beklediğim bu hayatın en güzel dönemini zehir ediyorum kendime çoğunun ağzındaki sakız kadar değer vermediği “sevgi” için. Avuç içine hapsedilmiş bir uğurböceği gibi dönerken hayalin zihnimde hem sana eziyet ettiğim için hem de açtığımda ellerimi parmak uçlarıma kadar yürümeyi bile beklemeden uçup gideceğini bildiğim için üzülüyorum.

Sensizlik , cam kırıklarından bir duman içime çektiğim; kapalı bir odada havada dans edip gittikçe dağılan sigara dumanı gibi. Ama yine de özgürsün. Uç uç pötüncek. Bu çocuk seni hep güzel hatırlayacak.


6 Yorum:

öyle güzel bir benzetme olmuş ki ne diyeceğimi bilemedim. hele ki şu kısmı : " hem de açtığımda ellerimi parmak uçlarıma kadar yürümeyi bile beklemeden uçup gideceğini bildiğim için üzülüyorum."

bravo!

not: sayfa tasarımını çok ama çok beğendim!


sen ellerini hep açık tut ki, sevgi arayan başka pötüncekler gelip güvenle konabilsinler, bak zaten bahar da geldi.


"..İnsanları bir türlü sevemeyen biri , ya bütün sevgisini birinde tüketmiştir ya da bütün sevgisini biri için bekletmiştir."

bu cümle bu aralar rastlamam gereken cümleydi biliyo musun? çok güzel bi'yazı olmuş bu..^^


ben burda kaldım..

"Yaşamak için milyarlarca yıl sıra beklediğim bu hayatın en güzel dönemini zehir ediyorum kendime çoğunun ağzındaki sakız kadar değer vermediği “sevgi” için."

Gerisini de okudum da anlamadım itiraf ediyorum.. Sonra ne zamandır dinlemediğim cem adrianı açtım.. Ve daha bu sabah Anna'ya mesaj atmıştım.. Biriktir sevgini, hepsini kullanacağın gün gelene kadar.. Daha bu sabah yazmışken bunları ve o cümlede kalmışken cem adrian dinlemekten başka bir şey yapılmaz. Çok kahve içmeyelim.. Yaşamk sağlığa zararlı. Denge(ölüm)lerin gücü adınaaa..

Sevgiler, saygılar, sağlık olsunlar..


uç uç pötüncek miymiş o ya?? uç uç böceğim annen sana terlik pabuç alacak diye söyledim yıllarca. şuan büyük bir aydınlanma yaşıyorum. bi de pötüncek ne ki ne anlamı var ki, ı ııh sevmedim ben ilerde çocuğum olursa böceğim diye öğretirim:P
içerik kış yazısı, başlık bahar. ben de baharı seçtim :))


yazınızın üzerine bir de cem adrianı dinleyince kendimden geçtim :) gerçekten çok etkileyici, tebrikler.


.........♫ Ne Dinliyorum ♫.........


Angus & Julia Stone - Paper Aeroplane
Ne Dinledim ?              Ŧคtเђ

Son Güncelleme

  • Le Renard Et L'enfant - Yıllar önce izlemiş olduğum ve belirli aralıklarla defaaten izleyip nasip olursa bir kaç kez daha izlemeyi düşündüğüm benim için özel bir film...
    7 ay önce

------------Süper Lig--------------



Ne Okuyorum ?

Nice Things

Haftanın Blogu                     Haftanın Yazısı

Haftanın Videosu              Haftanın Fotoğrafı

Herkesin Bir Popisi Vardır

Related Posts with Thumbnails

Sohbet Koyu.. Sen de Katıl !

................Çay da var hem. Çay içen mi?...........


................Çay Erdal Bakkal'da içilir ................

Son Yorumlar