Nays T!ng
"Gerçeğ!n Kenarından Hayatın Düzen!ne..."

Blogger' da Mention Özelliği


Blogger beni mi izliyor acaba? Blogger kim ya google beni izliyor. Google da öyle kanlı canlı bir insan olmadığına göre Larry Page ve Sergey Brin işi gücü bırakmış beni takip ediyor. Kanıtlayabilirim. Bundan yaklaşık bir yıl önce "Blogger için öneri" başlıklı bir yazı yazmıştım hatırlayanlarınız varsa. Hatırlayanlarınız varsa ne demekse artık? Sanki hatırlayan yoksa öyle bir yazı yazmamışım gibi. Neyse ben linkini vereyim siz de hatırlayıverin http://naysting.blogspot.com/2012/02/blogger-icin-oneri.html "Yaaa hacı biz şimdi bu linke sağ tıklıycaz da yeni sekmede aç diycez de. Uzun işşşşşzzzz.." diyenleriniz için başka bir şey yapıyorum. Hadi Bakalım..


Evet işte bu mention önerim artık blooger için bir öneri değil özellik olmuş durumda. Blogger ekibi beni dinlemiş demiyorum ama dediğimi yapmışlar gördüğüm kadarıyla. Artık bloggerda yazdığımız yazılarda bahsedeceğimiz blog ve blogger için fellik fellik link aramak zorunda değiliz. Blogger profilinden google plus a geçiş yapan herkes yazı içerisinde @ veya + karakterlerinden sonra bahsetmek istediği arkadaşının kullanıcı adını yazınca post yayınlandığı anda o kişilere birer mail gidiyor. Zaten @ ve + dan sonra listen ekranda beliriyor ve kolayca seçim yapabiliyorsun. Böylece hem bahsettiin arkadaşının linkini bulman hem de bahsettiğini o arkadaşına haber vermen gerekmiyor. Özellikle mimleme olayında bu özelliğin değerini daha iyi anlayacaksınız.

Önce kendimde deniyorum +Nays T!ng .

Şimdi de bi kaç arkadaşa bu yazıyı haber veriyorum. +elvan tuncer , +Nuray Ilbars  , +Ipek Ipeksi  , +Buket T. , +Cavlan Erdost , +Emek Kızıltaş , +Nini Nileud , +Yılmaz Barış , +beyaz cat ,

Bu özelliğin çalışması için blogger profilden google plus a geçiş yapmış olmanız gerekiyor. Hala geçmemiş ve nasıl geçiş yapılacağını bilmeyenler için yerini söylüyorum : Blogger a giriş yaptığınızda panelin sağ üst köşesinde dil seçeneğinin yanındaki simgeye tıklayın görürsünüz. Umarım bu özellik kötüye kullanılmaz. Zira  spam maillerin artacağını düşünüyorum. Hiç tanımadığımız insanlar veya firmalar reklam için ellerinde bulunan google plus listelerini tek tıkla yayınlayabilir ve size gelen bildirimler çileye dönüşebilir. Bunu da ben mi düşüneyim artık ?

6 Yorum:

Çok iyi olmuş bu özellik, sayende öğrenmiş oldum.


Vladimir : Çok gerekliydi gerçekten. Büyük kolaylık olacak.


Fatih konuşalım bu özelliği lütfen çok ilginç.


Aslı : Peki sor :)


Oha ben bloggera girmeyeli baya şeyler olmuş :D İyi olmuş :D


Alexis ; çoktandır yoksun. Çok değişti buralar :)


.........♫ Ne Dinliyorum ♫.........


Angus & Julia Stone - Paper Aeroplane
Ne Dinledim ?              Ŧคtเђ

Son Güncelleme

  • Fişleme | Kısaca Fd - Ellerinin üzerindeki henüz pıhtılaşmış kanları temizlemek için mutfağa girdi ve az önce öldürdüğü adama ait kanları tezgahın üzerinde duran büyük cam şişed...
    3 yıl önce

------------Süper Lig--------------



Ne Okuyorum ?

Nice Things

Haftanın Blogu                     Haftanın Yazısı

Haftanın Videosu              Haftanın Fotoğrafı

Herkesin Bir Popisi Vardır

Related Posts with Thumbnails

Sohbet Koyu.. Sen de Katıl !

................Çay da var hem. Çay içen mi?...........


................Çay Erdal Bakkal'da içilir ................

Son Yorumlar